1. Vispārīgie noteikumi:

1.1. Šis līgums ir saistošs abām pusēm, kas reglamentē Pircēja un Pārdevēja tiesības, pienākumus, preču iegādi un maksājumu termiņus, piegādes un preču atgriešanu, pušu atbildības un citus noteikumus, kas attiecas uz Abonēšanas pakalpojuma izmantošanu, kas, abām pusēm vienojoties, tiek izpildīts no SIA “Innocent PRO” (turpmāk tekstā – Pārdevējs) puses.

1.2 Pircējs piekrīt šī līguma noteikumiem, apliecinot to pie pasūtījuma veikšanas interneta veikalā, veicot atzīmi ar ķeksīti (checkbox) pie frāzes "Esmu iepazinies un piekrītu Abonēšanas līguma nosacījumiem".

1.3 Pārdevējam ir tiesības mainīt līguma noteikumus, ņemot vērā tiesību aktos noteiktās prasības. Pircējs par šo tiek informēts izmantojot tiešsaites veikalu vai e-pastā.

2. Preču abonēšanas (regulārā maksājuma ar karti) līguma noteikumi:

2.1. Preču abonēšana ir speciāls pakalpojums, ko piedāvā Pārdevējs un ļauj Klientam izvēlēties preci, ko vēlas saņemt ar piegādi ar konkrētu regularitāti, pašam manuāli neveicot katru pasūtījumu. Pārdevējs pēc klienta norādītajiem kritērijiem vēiks preču piegādi pats, par to ieturot samaksu par piegādātajām precēm.

2.2. Lai izmantotu Abonēšanas pakalpojumu, Klientam ir jāreģistrējas Pārdevēja interneta vietnē www.esmilukafiju.lv un jābūt pierakstītam klienta profilā.

2.3. Abonēšanas pakalpojumam netiks piedāvātas pilnīgi visas Pārdevēja sortimentā esošās preces. Īpašās abonēšanas preces būs atzīmētas ar speciālu abonēšanas simbolu un preces kartītē būs poga "Abonēt".

2.4. Lai uzsāktu Abonēšanas paklpojumu, Klientam jāpierakstās klienta profilā un jādodas uz izvēlētās preces kartīti - tur jāspiež poga "Abonēt". Klients tiks novirzīts uz klienta profilu, kur tālāk varēs modificēt savu Abonementu - izvēlēties daudzumu, piegādes biežumu un piegādes adresi.

2.5. Jebkuram klientam ir iespēja iegādāties konkrētās preces no Pārdevēja sortimenta, slēdzot abonēšanas līgumu. Tas nozīmē piesaistīt savus maksājuma kartes datus Klix aplikācijā un izvēlēties kurus produktus un kādā termiņā klients vēlas saņemt. Tas ļauj ietaupīt laiku, jo atkārtoti pasūtījumi nav jāveic - Pārdevējs to veiks jūsu vietā pēc jūsu norādītajiem kritērijiem - prece, daudzums, piegādes biežums.

2.6. Lai noslēgtu abonēšanas līgumu ir jāizvēlas attiecīgās preces no Pārdevēja, jānorāda piegādes biežums (1x nedēļā, 1x mēnesī utt) un jāpiesaista savas maksājumu kartes dati, kā arī jāapstiprina, ka klients ir iepazinies ar abonēšanas līguma noteikumiem.

2.7. Kad abonēšanas līgums tiek noslēgts, Pārdevējs ar Klienta norādītu regularitāti piegādās izvēlētās preces uz norādīto Klienta adresi. Vienu dienu pirms izvēlētā piegādes datuma, Pārdevējs automātiski iekasēs samaksu par klienta izvēlētajām precēm pēc aktuālajām interneta veikalā norādītajām cenām.

2.8. Abonēšanas līgumam nav termiņa un klients to var pārtraukt jebkurā laikā ielogojoties savā klienta profilā un abonēšnas sadaļā nospiežot pogu "Atcelt abonēšanu". Lai pārtrauktu jau tekošā pasūtījuma piegādi, abonements ir jāatceļ vismaz 7 (septiņas) dienas pirms paredzētā pasūtījuma piegādes dienas. Ja abonements tiks atcelts mazāk kā 7 dienas pirms tekošā pasūtījuma piegādes, pasūtījums tiks izpildīts un samaksa par preci par tekošo pasūtījumu tiks ieturēta, bet šis būs pēdējais pasūtījums konkrētā abonementa ietvaros. Līdz ar pēdējo izpildīto pasūtījumu abonements tiek pārtraukts un Pārdevējs vairs nav tiesīgs ieturēt no klienta samaksu par precēm.

2.9. Ja aktīva abonementa laikā tiek paaugstināta abonētās preces cena, klients par to saņem paziņojumu savā e-pastā vismaz 10 (desmit) dienas iepriekš. Klientam ir visas tiesības pārtraukt abonementu, ja jaunā preces cena neliekas pieņemama šo noteikumu 7.4. punktā aprakstītajā kārtībā. Ja Klients nepārtrauc abonementu, tad tekošā preču piegāde un iekasētā maksa tiek aprēķināta ņemot vērā jaunās interneta veikala cenas.

2.10. Uz abonēto preču iegādi attiecas visi tie paši standarta nosacījumi par preču atgriešanu un naudas atmaksu, kas aprakstīti Iepirkšanās noteikumu 5. punktā.

3. Nobeiguma noteikumi:

3.1. Visi strīdi par Abonēšanas pakalpojuma darbību un tā izpildi Klients un Pārdevējs risina sarunu ceļā izmantojot ierastos komunikācijas rīkus - telefonu, e-pastu saraksti utt. 

3.2. Ja Klients un Pārdevējs nevar rast risinājumu sarunu ceļā, Klientam ir visas tiesības vērsties pie LR atbildīgajām institūcijām un lūgt palīdzību strīda risināšanā.

Aktuālākie produkti

Skatīt visus
Ietaupi €9,12
illy Malta kafija Maltā kafija Illy, Vidēji grauzdēta, 250g x 6gab
Akcijas cena€47,88 Standarta cena€57,00
Maltā kafija Illy, Vidēji grauzdēta, 250g x 6gab
Pieejams uzreiz
Ietaupi €9,12
illy Kafijas pupiņas Kafijas pupiņas Illy, Vidēji Grauzdētas, 250g x 6gab
Akcijas cena€47,88 Standarta cena€57,00
Kafijas pupiņas Illy, Vidēji Grauzdētas, 250g x 6gab
Pieejams uzreiz
Es mīlu kafiju Kafijas pupiņas Sweet Caramel kafijas pupiņas, 1 KG
Es mīlu kafiju Kafijas pupiņas Black Cherry kafijas pupiņas, 1kg
Es mīlu kafiju Kafijas pupiņas Dark Chocolate kafijas pupiņas, 1 kg
Es mīlu kafiju Kafijas pupiņas Red Orange kafijas pupiņas, 1kg
Es mīlu kafiju Kafijas pupiņas Milk Chocolate kafijas pupiņas, 1 kg
Akcijas cenaNo €17,56/gab.
Milk Chocolate kafijas pupiņas, 1 kg
Pieejams uzreiz
Izvēlies iespējas
Es mīlu kafiju Kafijas pupiņas Roasted Almond kafijas pupiņas, 1 kg
Akcijas cenaNo €15,96/gab.
Roasted Almond kafijas pupiņas, 1 kg
Pieejams uzreiz
Izvēlies iespējas
illy Kafijas pupiņas Kafijas pupiņas Illy, Vidēji Grauzdētas, 250g
illy Malta kafija Maltā kafija Illy, Vidēji grauzdēta, 250g
illy Kafijas pupiņas Pupiņu kafija Illy, Tumši grauzdēta, 250g
illy Malta kafija Maltā kafija Illy, Filtra kafija, 250g

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing